Klasbord hulp

• Wat is Klasbord?
    Klasbord Ouderapp is een makkelijke app om de school en ouders met elkaar in contact te brengen. Met deze app kunnen we snel informatie, foto's, berichten en onze nieuwsbrieven delen. Ouders blijven zo goed op de hoogte van wat er op school gebeurt. De app is simpel te gebruiken, net als social media, en is gericht op de privacy van de leerlingen.

Schoolcode: parcival

• Hoe krijg ik toegang?
    U krijgt een persoonlijke uitnodigingsbrief opgestuurd via mail of we geven die mee aan uw kind. Hierop staat uw persoonlijk code waarmee u uw account kunt activeren, samen met de nodige instructies.

• Kunnen we met meerdere mensen toegang hebben (ouders, verzorger,...)?
    Ja, er kan een onbeperkt aantal mensen gekoppeld worden aan een leerling. Iedere persoon heeft wel een eigen code nodig, die moet worden aangevraagd bij de school.

Klasbord heeft een website om problemen te verhelpen: https://help.ouderapp.heutink-ict.nl/
Daarnaast kan u de helpdesk van Klasbord rechtstreeks contacteren via volgend mailadres ✉️ ouderapp@heutink-ict.nl

Gebruikt u uw gsm? Dan kan u de app hier downloaden

Ik ondervind een probleem met Klasbord

In het geval van technische problemen kan je ook altijd zelf al proberen volgende stappen uit te voeren.

1) Gebruik je de app op je GSM? Kijk even of dat er een update van de Klasbord App is:

iPhone / iPad Ander merk / Android

2) Start je GSM even opnieuw op en probeer de app opnieuw te openen.

3) Probeer even op een laptop / computer aan te melden op de website van Klasbord, dit moet normaal altijd werken. De algemene schoolcode kan je hierboven terugvinden.