Wil u ons graag steunen?

Tal van individuen, serviceclubs, bedrijven en organisaties raken geïnspireerd door het toegewijde en professionele werk dat onze medewerkers dagelijks verrichten. Zij steunen ons graag financieel of praktisch.

Onze leerkrachten zetten zich ook in door regelmatig evenementen zoals voorstellingen, quizzen, kaas- en wijnavonden, verkoopacties of concerten te organiseren voor vrienden, ouders, sympathisanten en familie ten voordele van onze school.

Daarnaast houden we jaarlijks twee klusdagen waarbij ouders, medewerkers en iedereen die onze school een warm hart toedraagt, samenwerken om te helpen bij het creëren van een mooiere en beter uitgeruste schoolomgeving.

Directe donatie

U kan een bedrag overmaken op volgend rekeningnummer: BE53001206772653 met de vermelding "Gift + uw naam"

Donatie via Koning Boudewijnstichting

Bij een donatie van meer dan €40 via de Koning Boudewijnstichting ontvangt u aan het einde van het kalenderjaar een fiscaal attest.

Wil u meer weten over hoe u de Parcivalschool verder kan steunen? Hebt u andere ideeën of tips? Aarzel dan niet om ons te contacteren!